Eerste week - Reisverslag uit Falun, Zweden van Kirsten Kos - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Falun, Zweden van Kirsten Kos - WaarBenJij.nu

Eerste week

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

01 Februari 2016 | Zweden, Falun

Hej,

Het heeft even geduurd, maar nu heb ik eindelijk weer een verhaal.

In mijn vorige verhaal ben ik geëindigd met dat we gingen schaatsen op Lake Runn. Dit is een heel groot meer waar ook wedstrijden marathon schaatsen worden gehouden. De eigenaar van het huisje heeft ons er naar toegebracht met de auto, daar kwamen we tot de conclusie dat een van de schaatsen die we hadden gekregen toch niet paste met gewone schoenen, dus ik ga de volgende keer schaatsen.
Het was erg koud: -17 dus we waren er weer snel mee gestopt..

Afgelopen week hadden we onze eerste lesweek, dit bestond uit 2 keer in de week 'Svenska' en we hebben kennis gemaakt met onze stagescholen.
Mijn stageschool zit bij Lake Runn, is er klein en heel gemoedelijk. Ik werd met open armen ontvangen door de directrice, mijn mentor, en mijn stageklas.
Maria, ons contactpersoon op de Hogskolan, heeft ons naar onze stagescholen toe gereden, en toen we klaar waren had ze ons mee genomen naar een mooi uitkijkpunt onder de skijump.

Afgelopen zaterdag zijn we naar Borlange geweest met de bus, en hier hebben we geshopt in een groot shopping mall.

Deze week hebben we weer 2 dagen 'Svenska' en 1 dag een seminar dat via de computer gaat. Ik kan dus in het huisje blijven en via een soort van skype krijg ik les (ben erg benieuwd hoe dat is, want is het allemaal in het Zweeds).

Het weer is de afgelopen dagen minder geweest, het was boven 0, maar gisteren is er weer flink wat sneeuw gevallen en het is nu ook weer kouder! Gelukkig!

Hej då

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 15 Jan. 2016
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 3997

Voorgaande reizen:

20 Januari 2016 - 19 Juni 2016

Falun, Sweden

Landen bezocht: