Update - Reisverslag uit Falun, Zweden van Kirsten Kos - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Falun, Zweden van Kirsten Kos - WaarBenJij.nu

Update

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

24 Februari 2016 | Zweden, Falun

Hej,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven dus hier komt dan maar weer een verhaal over wat ik de laatste tijd heb gedaan, dit is niet erg veel haha..

Voordat mijn stage op de Främby skola begon had ik veel vrije dagen en op een van die dagen ben ik samen met Niki naar Romme Alpin geweest. Dit is een skigebied in Borlange (ongeveer 50 minuten met de bus). Het was een mooie dag met veel zon!
Het skigebied heeft voornamelijk veel groene en blauwe pistes, en een aantal rode en zwarte. Ik denk dat we in 1 dag bijna alle pistes hebben gedaan! Maar het is een erg mooi gebied met mooie uitzichten dus zeker de moeite waar om weer eens heen een te gaan (samen met mijn paps en mams die met Pasen komen:D)

Twee weken geleden is mijn stage begonnen op een basisschool hier in de stad (ongeveer 30 minuten lopen). Ik ben stage gaan lopen in grade 5 (ongeveer 11 jaar). Het is een leuke klas en ik ga Engels les geven aan deze kinderen!

Vorige week zijn Niki en ik samen met 3 Zweedse vrienden naar Sandviken geweest om daar een bandy wedstrijd te kijken (bandy lijkt op hockey maar dan op ijs).
Het was erg leuk om dit mee te maken, maar het is niet zo spectaculair als de ijshockey wedstrijd die wij afgelopen zaterdag in Gävle hebben gekeken!
We zijn daar met 2 vrienden heen geweest alleen zij waren voor Stockholm dus zij zaten in het uit vak en Niki en ik zaten in het hooligan vak van de thuisclub! Dit was een geweldige ervaring!!

6 maart gaan Niki, Dmitri, Anton (zweedse vriend) en ik naar Stockholm om daar de derby tussen de twee Stockholmse voetbalclubs te kijken!

Ik hoop dat jullie weer op de hoogte zijn van wat ik hier allemaal uitspook!

Hej då