Update 2.0 - Reisverslag uit Falun, Zweden van Kirsten Kos - WaarBenJij.nu Update 2.0 - Reisverslag uit Falun, Zweden van Kirsten Kos - WaarBenJij.nu

Update 2.0

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

01 April 2016 | Zweden, Falun

Week 10

Op vrijdag kwam Birgit hier, en die bleef tot maandag.
We zijn naar Uppsala geweest en naar een National Park waar de hoogste waterval van Zweden is.

Week 11

Abisko, up in the high north of Sweden. The best place on earth to spot the northern light. We've seen a lot after 4 days and 2700 km. We were above the pool circle, we've seen the famous ice hotel, have been to Lapland in Sweden and Norway, sailed with a boat through the fjords, saw a moose, slippery roads, minus 25 degrees. Had an amazing road trip with a lot of fun. And the best for the last: FINALLY SEEN THE NORTHERN LIGHT!!!

Week 12

Mijn ouders kwamen aan op vrijdag en bleven tot dinsdag ochtend hier. We zijn zaterdags wezen skiën in Sälen (het grootste skie gebied van het Noorden), zondags zijn we naar Orebro geweest en op maandag zijn we in Falun gebleven.

Bekijk de foto's om een goede indruk te krijgen!

• 01 April 2016 - 12:01

Kirsten Kos:

Er komen nog meer foto's maar ik heb een probleem met het overzetten van de foto's op mijn laptop.