Falun, Sweden - Reisverslagen van Kirsten Kos - WaarBenJij.nu Falun, Sweden - Reisverslagen van Kirsten Kos - WaarBenJij.nu
Falun, Sweden

Nog een paar dagen en dan is het zo ver!!
(woensdag 20 januari)
Ik ga samen met twee anderen voor 5 maanden naar Falun, Zweden.
Ik heb dus nog maar even snel een blog aangemaakt zodat jullie allemaal een beetje op de hoogte kunnen blijven van wat ik allemaal doe.

Maar wat ga ik nou eigenlijk in Zweden doen?
Ik ga studeren aan de Hogskolan Dalarna in Falun. Daar ga ik verschillende courses in het Engels volgen. Naast het studeren ga ik ook veel uitstapjes maken met de verschillende courses en ik ga stagelopen op een Zweedse basisschool (hoe en wat allemaal geen idee!)

Ik hoop jullie goed op de hoogte te kunnen houden, maar geen idee hoe de wifi in ons huisje is. Dus dat is allemaal even afwachten!

Voor nu ga ik de laatste dingen voor school afronden.
Ik schrijf snel weer!

Liefs Kirsten

Recente Reisverslagen:

01 April 2016

Update 2.0

24 Februari 2016

Update

01 Februari 2016

Eerste week

22 Januari 2016

Eerste dag(en)
Kirsten

Actief sinds 15 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4015

Voorgaande reizen:

20 Januari 2016 - 19 Juni 2016

Falun, Sweden

Landen bezocht: